Glassdoor unterzieht sich umfangreichem Redesign
Die Arbeitgeberbewertungsplattform Glassdoor hat sich einem umfangreichem Redesign unterzogen. Im offiziellen Blog werden die Änderungen im Detail vorgestellt.
Zu den neuen Elementen zählen sowohl das Logo, der Schriftzug und die Message als auch die Farben und Anpassungen am Webdesign der Seiten – mobil wie am Desktop:
Modern. Engaging. Refreshed. Today, Glassdoor unveiled a new logo and branding.
Now visitors to Glassdoor around the world, on desktop and mobile, will see a dynamic presence, improved site functionality and will still have access to millions of jobs. “With our refreshed brand, we aim to better connect with our audience so that in turn people can better connect to a job that fits their life,” said Moody Glasgow, Glassdoor chief marketing officer. “To us, this isn’t just a new logo or an updated color – this new design is part of our promise to create an engaging and valuable experience for all those we aim to help.“
Glassdoor zählt rund 41 Millionen Besucher („unique visitors“) der Webseite und Apps im Monat, die sich dort über Bewertungen, Stellenanzeigen und Gehälter von mehr als 700.000 Unternehmen informieren können.
Glassdoor is now LIVE with a refreshed look & feel! Check it out for yourself here: https://t.co/vUb7ODNV6s pic.twitter.com/m3yvaTIf4B
— Glassdoor (@Glassdoor) April 26, 2017
Foto: Glassdoor
Kommentar schreiben