Facebook ergänzt Veranstaltungen um Zeitpläne
Laut einem Bericht von Social Media Today können Facebook Veranstaltungen nun auch um detaillierte Zeitpläne („schedules“) ergänzt werden. Dadurch sollen Nutzer ihre Teilnahmen an Events besser planen können.
The new option could be a great addition for those looking to highlight specific elements, and give their potential attendees a better idea of when they should get along.
There are various ways this could be of benefit – if you’re running a music event, you can now list the times of the support slots and main band to clarify what’s happening. Or if you’re running a local fair, you could include a schedule of when each element will be running.
Beispielsweise können für Konferenzen so einzelne Vorträge innerhalb der Veranstaltung eingeplant oder Ablaufpläne für Messen oder Feiern bereitgestellt werden. Bisher konnten detaillierte Zeitpläne nur im Beschreibungsfeld von Veranstaltungen hinzugefügt werden.
Facebook testing ‚Schedules‘ for event pages?
Allows event creator to add timings of specific activities taking place during an event pic.twitter.com/7kjiqiP5XX
— Matt Navarra (@MattNavarra) August 15, 2018
Foto: Social Media Today
Kommentar schreiben